GreatLakes-Travel streeft naar tevreden klanten. En dat we die hebben ziet u aan de meer dan 250 aanbevelingen van onze klanten op deze website.
Een tevreden klant maakt een geweldige reis en vertelt familie, vrienden en kennissen over zijn of haar ervaringen en dit is exact wat ons team van enthousiaste reisspecialisten wil bereiken. We wensen u veel plezier met het lezen van onderstaande reacties.
Hier vindt u de reacties uit 2011 en voorgaande jaren.
![]() |
Lees hier het uitgebreide reisverslag van Ellien, Jelle en Mick die in de zomer van 2012 met ons op vakantie zijn geweest in Canada. klik hier voor hun uitgebreide reisverslag over de belevenissen met hun jonge kinderen in Canada. Camperreis door West-Canada: Met de kids in Yeehaa-country
|
![]() |
Van Leen en Ellien Lees hier het uitgebreide reisverslag van Leen en Ellien, ze hebben een zeer mooie reis gemaakt naar de Canadeese Rockies Klik hier voor pagina 1 van 29 van hun reisverslag.
|
|
From: Marfa [mailto: XXX@chello.nl] Beste Nancy, Dank je wel voor je mailtje, was er nog niet van gekomen jou te mailen. We hebben echt een fantastische vakantie gehad!! Het was zo ontzettend mooi wat we allemaal gezien en beleefd hebben! Ja, we zijn in Las Vegas getrouwd, ontzettend leuk om mee te maken. We willen je nog van harte bedanken voor het regelen van onze reis, het was echt een droomvakantie! We maken non-stop reclame voor GLT. Het reizen met de camper is ons zo goed bevallen, dit willen we zeker nog vaker gaan doen. En dan komen we zeker bij je terug. Tot die tijd wensen wij je het allerbeste en veel succes met alles. Doe iedereen de groetjes bij GreatLakes Travel! En tot een volgende keer. Met hartelijke groet, Bob en Marfa |
|
From: Jochum [mailto:XXX@gmail.com] Dag beste mensen, De adressering aan Nicole, maar bedoeld voor al degenen die bezig geweest zijn met onze reis.... Kortgeleden teruggekeerd van onze fantastische reis naar Amerika en Canada.... Het was de eerste keer dat wij deze bestemming kozen en wat voor één !! Wat een landen zeg, om in rond te reizen....bijzonder al die landschappen en dat met onderweg alleen maar hotspots eigenlijk. Daarbij nog persoonlijke doelen aan toegevoegd zoals b.v. excursie Boeing bij Seattle of b.v. de Antelope canyon bij Page..... hoe indrukwekkend allemaal... In elk opzicht een geweldige tijd gehad, ..... mede dankzij jullie, want toen wij onze wensen kenbaar maakten, met de vraag daar hotelletjes bij te gaan zoeken. hebben jullie ervoor gezorgd, dat er overal fijne overnachtingsmogelijkheden voor ons werden geregeld... Nooit hoeven zoeken, steeds fijn dicht bij af- of aanrijroutes, of dichtbij plekken, waar je de 'hotspots' handig kon bezoeken... Bovendien afwisseling in het soort hotels, lodge, of chalet..... Echt bijzonder goed en goed doordacht bijelkaar gezocht...,zodanig dat je 's ochtends al dacht, waar zou ik vanavond weer zijn, luxe gevoel, zo'n lekker opgemaakt bedje.... En natuurlijk kom je ergens altijd iets tegen , dat je als genereus ervaart, of als krenterig, maar dat mag geen naam hebben... Ook nu we terug zijn inmiddels, kijken we alleen maar tevreden en positief terug op hetgeen jullie voor ons op touw gezet hebben... Ook de auto bij Hertz is ons supergoed bevallen, hoewel hij binnenin wat erg groezelig was.... maar kilometers draaiden-ie en hoe... Hartelijk dank voor dit alles, in eerste instantie Cornelia en Nicole, maar ook Truike, en anderen waarmee we in het verloop v.d. voorbereiding kontakt hadden.....het was grandioos.... CHAPEAU voor jullie als Great-Lakes!!! Heb jullie adres al enkele malen door kunnen geven..... Met vriendelijke groet, Jochum en Frouke |
|
From: Bart [mailto:XXX@me.com] Hoi Jolanda, Na onze vakantie nogal hectisch, realiseerde me net dat ik je nog niet had laten weten hoe we alles hebben ervaren. Korte versie: helemaal top! Echt een wereldvakantie gehad. Zeer tevreden over organisatie door jullie ook, many thanks! Ik heb nog een paar feedback dingetjes/nuttige opgeschreven, dat volgt wat later met meer details, kan daar nu niet bij. Hartelijke groet, Bart |
|
From: Ad [mailto:XXX@kpnplanet.nl] Beste mevrouw Witteveen, Ik wilde graag nog even evalueren na afloop van de vakantie. Canada is een fantastisch mooi land en we hebben genoten van een hele mooie vakantie.Toch denken we dat de reis die we gemaakt hebben (GLT-22 van Halifax naar Toronto) nog beter zou kunnen. Daarom wilden we graag onze mening, in de vorm van positieve kritiek, geven over de inhoud van de reis.
Verder hebben we een geweldig mooie vakantie gehad. Dat er kilometers gemaakt moeten worden in zo’n groot land, dat weet je vooraf.De hotels en motels waren ook allemaal prima. Alhoewel de Algonquin Lakeside Inn volgens andere gasten sinds de nieuwe eigenaar wat verlopen zou zijn. Dat kunnen wij niet beoordelen. Voor ons was het goed, maar geen bier beschikbaar hebben voor bij het avondeten is wel zwak.Groetjes en bedankt voor de mooie reis, Ad & Toos P.S.: Terugstorting van hotelkosten in Halifax wegens annulering vanwege 1 dag later vertrek is in goede orde ontvangen. |
|
From: anita [mailto:XXX@live.nl] Beste Nicole, We zijn afgelopen week terug gekomen uit Canada. We willen nog even terug kijken op de prachtige reis. We willen beginnen met de vluchten, deze waren prima geregeld, KLM is een prima vliegmaatschappij. Eenmaal aangekomen in Calgary stond onze auto klaar bij Herz. Deze voldeed zeker aan onze verwachtingen. En hebben we de gehele reis prima mee kunnen rijden. Tot het einde. We kwamen in Vancouver er achter dat er een wieldop af was. Geen idee hoe deze verdwenen is maar we zijn er op aangesproken en verantwoordelijk voor. Dit kregen we te horen toen we de auto kwamen inleveren op het vliegveld van Vancouver. Het was ons niet helemaal duidelijk want in onze ogen waren we goed verzekerd, dit stond ook in de voucher die jullie ons toegestuurd hebben. Volgens Herz zijn we tot 500 dollar zelf aansprakelijk voor missende delen. Op 8 oktober is er 138.90 dollar van onze rekening gehaald, zonder enige toestemming of overleg... Wij zijn hier niet blij mee want er is afgesproken dat er eerst contact via email of telefoon zou worden gezocht met ons over de eventuele kosten. Kan jij hier iets meer over vertellen? (Commentaar GreatLakes-Travel: lees altijd uw verhuurcontract goed bij vertrek! In Canada is er inderdaad sprake bij Hertz van een zeer beperkt eigen risico) Het hotel in Calgary was een Best Western, dit was een prima hotel alleen was het achteraf erg zonde om deze dag niet door te rijden naar Canmore. Dit hadden jullie al geadviseerd en hebben we zelf afgewezen. Jullie advies hadden we zeker kunnen opvolgen. Voor ons gevoel hebben we daar een halve dag ingeleverd. In dit hotel werden we meteen geconfronteerd met de creditcard. Men verwacht daar dat we onze kaart tonen en onze pincode intoetsen zodat ze 25 dollar kunnen opnemen voor eventuele kosten die we kunnen maken. Dit vonden we erg vreemd, zij daarentegen noemde het standaard beleid. De volgende dag bij het uitchecken ging het wederom mis met de communicatie. We zagen dat er op de rekening 00,01 cent was geïncasseerd. Wederom vraagtekens, gezien iedere transactie met een creditcard in het buitenland geld kost, dus ook 00,01 cent! Heb jij dit vaker gehoord, is dit normaal of hadden we dit anders moeten aanpakken? (Commentaar GreatLakes-Travel: controleer altijd uw cc gegevens goed bij vertrek uit elk hotel en vraag een schriftelijke totaalafrekening, ook een afrekening van 0,01 cent is niet normaal te noemen) De lodge in Canmore en de chalet in Jasper waren geweldig! We hebben hier enorm genoten van de overnachtingen en de omgeving. Eenmaal richting het westen kwamen we in Clearwater, dit vonden we een verstandige keus gezien de afstand naar Whistler. Het appartement was ook prima. Whistler was een hotel midden in het Olymische dorp. Prima locatie alleen waren we verbaasd dat we parkeerkosten moesten betalen. 20 doller per nacht in de parkeergarage of 10 dollar per nacht wanneer we de auto op een stuk grond net buiten het centrum zouden parkeren. We hebben voor het laatste gekozen omdat we een beetje verbaasd waren over de kosten. We hadden graag gezien dat dit vooraf benoemd werd of bij de prijs is zat. Kan jij hier iets meer over vertellen? (Commentaar Greatlakes-Travel: parkeerkosten zijn altijd exclusief behalve als vermeld wordt dat deze inclusief zijn). Vanaf Whistler zijn we naar de haven gereden om hier de ferry te nemen naar Vancouver. Prima allemaal, de kosten wisten we van te voren en de bootreis is prachtig. Eenmaal in Cambell River aangekomen werden we warm onthaalt in het Hotel. Net als in Ucluelet, dit huisje was ook prachtig. In Victoria werden we weer met de creditcard geconfronteerd en de parkeerkosten. Dit keer was het 20 dollar per nacht en werd onze auto ergens geparkeerd. Dit hadden we wederom eerder willen weten. Ook in Vancouver was hetzelfde, 20 dollar per nacht voor de auto. Al met al hebben we een prachtige reis gehad. Onze complimenten aan jullie. Zelf hadden we het leuker gevonden dat alle overnachtingen in lodges, chalets of b&b gelogeerd, puur omdat het gezelligheid uitstraalt en niet zakelijk zoals de Best Western hotels. Jullie reisinformatie was prima, het enige dat ons opviel is dat de afstanden niet werden benoemd en de reistijden. Dit was makkelijker geweest. (Commentaar GreatLakes-Travel: reisafstanden staan op de website!!)( Iedere locatie was daarentegen prima te vinden. Ik hoor graag een reactie van je. Met vriendelijke groeten, |
|
From: Pijnenburg [mailto:XXX@andriessen.nl] Beste Nicole, Zondag zijn wij teruggekomen uit Canada, het was onze huwelijksreis, een aaneenschakeling van prachtige momenten, onvergetelijk. een uitgebreid verslag moeten wij nog maken maar alle lof voor de uitstekende locaties die jullie voor ons geboekt hebben. Geweldig, we kunnen niet zeggen wat de mooiste was, maar Emerald Lake Lodge en Tofino, Middle Beach Lodge strijden om de eerste plaats, gevolgd door Summit, Whistler, Beckers Chalets in Jasper en Herons Landing in Campbell River, maar ook de andere locaties waren erg goed. In Vancouver werden wij overgeboekt van Best Western Downtown naar Georgian Court, tegenover het BC Stadium op loopafstand van Gastown, Robsonstreet en The Waterfront, geen slecht alternatief dus! Op de laatste avond een concert van Jason Mraz in Rogers Arena maakte het voor ons helemaal af! We hebben genoten en willen jullie heel hartelijk danken voor het voortreffelijk regelen van onze droomreis!!! We sturen je op korte termijn een uitgebreider verslag maar dit willen je vast op voorhand laten weten! Met hartelijke groet, Bas & José |
|
From: Jacky [mailto:XXX@gmail.com] Beste Nicole, Onze Canadareis zit er jammer genoeg al weer op. Net als vorig jaar hebben we enorm genoten en hebben Annette en ik, niettegenstaande we een flink deel vorig jaar ook al hadden bezocht, nieuwe ervaringen opgedaan. We hebben het dit jaar wat rustiger aan gedaan en hebben zo toch alles beter in ons kunnen opnemen. Voor mijn ouders was het een unieke ervaring op hun 'oude' dag nog zoiets te mogen meemaken. Vooral de Rockies en het First Nations-gebied tussen Clearwater en Whistler hebben een diepe indruk nagelaten. De Rockies vanwege hun schoonheid en ongereptheid (hier waren ze het liefst heel de vakantie gebleven), de First Nations vanwege de omstandigheden waarin deze mensen leven (hoewel ze misschien gelukkiger zijn dan wij met onze luxe en weelde). Alles was prima geregeld en ook bij de inlevering van de auto hebben zich geen problemen meer voorgedaan. We hebben wel wat moeilijkheden ondervonden om het logement in Campbell River te vinden omdat daar twee 'Timberline Dr.' zijn. Natuurlijk stuurde de navigatie ons naar de verkeerde plaats (en ik had de nieuwste kaarten). Ik weet niet of er nog meer gasten zijn die dit probleem ondervonden hebben, maar het is misschien geen gek idee om bij de wegbeschrijving te vermelden dat men het beste via de S. Alder Street, Cameleon Drive en Burgess Road rijdt. Voor het overige wensen we U te bedanken voor het geduld dat U met ons heeft gehad, de vlotte wijze waarop alles geregeld werd en de wijze waarop U tijdens de reis het 'probleem' van de autohuur heeft opgelost. En wie weet belanden we nog eens in Canada via U (als het aan mij en mijn vader lag, volgend jaar al voor een dag of 12 bij Anneke & Carmelo, maar er is oppositie vanwege onze ministers van financiën ). Hartelijke groeten, Jacky |
|
From: inge [mailto:XXX@live.nl] |
|
From: Ger [mailto:XXXX@hotmail.com] Beste Berlinde, Hierbij bericht dat de reis die we via uw reisbureau voor deze augustus hebben geboekt er helaas al weer op zit. -------------------------------------- Zojuist 4 fotoos verzonden, te weten: skyline Montreal, de Canadese vlag in Quebec, de zee bij St.Andrews by the Sea, en de Bed and Breakfast in die plaats. |
|
From: Fam Strobbe [mailto:XXX@hotmail.com]
Dag Nicole en collega's,
we genieten na van onze 3de mooie trip in USA/Canada.
Na NO en ZW USA was deze reis voor ons een vervolg. We hebben nu echt beren gezien, ook veel bisons en herten.
|
|
From: Kees [mailto:XXX@quicknet.nl]
· Informatie over de stoelreserveringen klopte niet. Maar na telefonisch contact hebben jullie dat perfect opgelost. Dank · Hotels waren van zeer wisselende kwaliteit. Gemiddeld wel goed, maar paar onder de (onze) maat. Top was het Viewhotel in monument valley (fantastisch), dieptepunt het best western in LA. Qua ligging en kwaliteit echt onvoldoende. (Commentaar Greatlakes-Travel: we nemen uw commentaren mee in onze evaluatie. Greatlakes-Travel streeft ernaar een goede middenklasse mix van hotels te presenteren, we sturen op de beste prijs/kwaliteitsverhouding) · Routebeschrijving naar de hotels waren erg summier. (Commentaar Greatlakes-Travel: zie www.mapquest.com voor uitstekende route-beschrijvingen)
|
|
From: Judith [mailto:XXX@xs4all.nl] Beste Berlinde Zoals ik eerder had toegezegd, stuur ik hierbij een aantal foto's van onze Amerika reis. We hadden er meer dan 4000 ! dus we moesten eerst even sorteren. We hebben een aantal mooie voor jullie eruit gepikt. Jullie mogen ze ook eventueel gebruiken op een voorlichtingsdag! Ik stuur de foto's in twee afzonderlijke mails omdat de bestanden anders te groot zijn. Hopelijk lukt het dan in 1x. Voor de zekerheid heb ik de foto's wel wat resizedJ. De foto's zijn genummerd; na DSC volgt het nummer 1, 2, 3.... Op grond van die nummers zal ik hieronder aangeven bij welk gebied ze horen. Foto's 1 en 2: Badlands Foto's 3 – 8: Yellowstone, Geyser Basin Foto 9: the Old Faithful Foto's 10 - 12: Yellowstone, foto 11 is een meertje bij Canyon Village, bedekt met allemaal waterlelies. Foto 12: Lamar Valley Foto's 13 - 19: Glacier NP, met witte berggeiten op de Logan Pass en foto 18 is "Hidden Lake". Foto 20: de lange rechte weg naar Crater Lake Foto's 21 - 22: Crater Lake, prachtig blauw Mooi zijn ze hè? Het is echt fantastisch die natuur in Amerika, erg bijzonder. Hartelijke groet, Judith |
|
From: Jack [mailto:xxx@destraatmannen.nl] Berlinda, Sorry voor de late reactie, maar we zijn de afgelopen periode druk geweest. De reis is goed geweest en heeft aan onze verwachtingen voldaan. De reserveringen van hotels en attracties klopten volledig. De parken die we hebben bezocht waren mooi. We hebben meer gezien dan 19 jaar geleden. De reisafstanden waren soms groot, maar meestal waren we rond 15.00 uur in het hotel. We konden feitelijk direct naar de kamer. De temperatuur in Amerika was aan de hoge kant. Tussen 35 en 40 graden. We waren blij dat we aan de wetskust waren, daar was het koeler. Het gebruik van de creditkaart liep goed. De ene keer er door halen, soms een pincode invullen of een handtekening zetten en dan maar hopen dat het goed komt. Ik had alle bonnen bewaard en ze klopten. De vriendelijkheid van de bevolking viel ons op. Onderstaand wil ik nog een paar tips e.d. meegeven voor toekomstige reizigers: 1. Als je van het vliegveld een taxi neem betaal dan bij de taxistandplaats en niet bij de chauffeur. 2. De auto huren en terugbrengen verliep soepel. We hebben wel een andere (grotere) auto gehuurd, omdat de verwachting was dat de koffers er niet goed in konden. Ik denk dat het goed is een indicatie van het laadvermogen aan te geven. De grotere auto was goed een Chevrolet Traverse 3,0 liter. De meerprijs was € 500, maar in onze ogen de moeite waard. 3, we hebben een lekke band gehad onderweg. Laten repareren bij een garage en de kosten daarvan hebben we zonder problemen bij het inleveren terug gekregen. 4. we hebben een koelbox van piepschuim in de supermarkt gekocht. Deze iedere dag gevuld met ijsblokjes en we hadden altijd koele drankjes. 5. De Whalewatching in Montery was het geld niet waard. 2½ uur varen zonder bijzonderheden. 6. We hebben Washington op de fiets gedaan. Huren van fietsen voor 24 uur is wel duur (€ 190) maar zeker de moeite waard. 7. De hotelkamer in Montery en het ontbijt waren niet optimaal. Ook het zwembad was er niet meer. 8. advies: 2 nachten achter elkaar in Las Vegas is beter dan 2 x 1 dag. 9. Je kunt de mensen wijzen op de gratis ferry naar Staten Island. In een uur tijd heen en weer met een mooi uitzicht op Ellis Island en Statue of Liberty. 10. een rondleiding in JF Kennedy in Washington is aan te bevelen. Die duurt normaal gesproken 1½ tot 2 uur. Als je zegt dat je nog meer wilt zien, regelt men wat en heb je in 40 min. ook een goede indruk van het gebouw. 11. in Yosimitepark ben ik tot bovenaan de Vernal fall gelopen. Wel zwaar, maar hele mooi. 12. Ghosttown is erg toeristisch. 13. De ClenCanyondam is mooi en de omgeving vind ik indrukwekkender dan de Hoverdam 14. De helikoptervlucht over de Grand Canyon is mooi; we hadden een vlucht van circa 50 min. Korter is ook goed, omdat nu een groot deel over bos gaat, hetgeen niet het interessantste is. 15. Pier 39 in de maand juli liggen er weinig zeeleeuwen. die komen weer in augustus. Inmiddels hebben we het fotoboek van Amerika binnen. Een mooie herinnering. Bijgaand doe ik een paar foto's. Als je het leuk vindt kun je wat ons betreft nog een keer langs komen. Dan kunnen we je nog meer laten zien. Als andere mensen informeren naar Amerika, zullen we zeker jullie organisatie daarbij aanbevelen. Nog bedankt voor jullie inspanningen. Irma en Jack |
|
From: denise [mailto:XXX@hotmail.com] Beste Nicole, Alweer 2 weken zijn wij terug van onze fantastische reis door west canada! We hebben van begin tot eind genoten van de natuur, de dieren en de lieve mensen! Alle hotels en B&B's waren super geregeld door jullie en de afstanden prima te doen. Wij hebben echter nog 1 vraag, tijdens begin van onze vakantie zouden wij van Vernon doorgaan naar Hope, echter door een modderstroom zijn wij gestrand in Revelstoke waar wij uiteindelijk zelf een hotel hebben geboekt, omdat de weg die dag dicht zou blijven. Er is toen gebeld door t visitor centre om de B&B in Golden af te zeggen. Wij vroegen ons af of we nog in aanmerking komen voor een vergoeding voor de kosten die gemaakt zijn voor het hotel in revelstoke. (Commentaar: dit hotel is vergoed door Greatlakes-Travel, gelukkig komen modderstromen slechts sporadisch voor in West-Canada) Alvast bedankt, Groeten Rein en Denise |
From: Leen [mailto: XXX@gmail.com] Beste Nicole, Zijn aan het einde van onze reis aankomen en reizen morgen terug naar Nederland. Hebben erg genoten, vooral van de wildlive. In totaal zo'n 30 beren en nog veel meer andere dieren gezien. In één woord geweldig. Het weer was wat wisselvallig, in de Rockies ging het nog wel maar op Vancouver Island was het wel erg regenachtig. Over de hotels, B&B's zijn wij erg tevreden m.u.v. de Deer Lodge in Lake Louis (niet schoon, klein, gehorig en slecht bed). (Commentaar GreatLakes-Travel: Wij nemen uw opmerking t.a.v. de Deer Lodge ter harte en zullen hiervoor een alternatieve accommodatie opnemen in onze reis). Ook over de auto van Hertz zijn wij zeer tevreden (chevrolet Captiva SUV, wel werden de sleutels bij wijze van spreken over de muur gegooid en moest je het verder zelf maar uitzoeken). Al met al toch een erg geslaagde vakantie waarvoor wij je alsnog willen bedanken. Met vriendelijke groet, Leen en Ria |
|
![]() |
From: Guido [mailto:XXX@onsnet.nu] Hoi Nicole, even een korte terugkoppeling van onze reis naar New York. Het was fantastisch! United Airlines was prima (terugvlucht was wel beter dan heenvlucht: toestel, personeel, eten, tijdsplanning). Salisbury hotel was prima (schoon, ruim, locatie !!!!, doch personeel niet echt vriendelijk). Taxitip voor grote gezinnen: Luxurious travel NY: Robert - telnummer: (USA) 9735087765. Met z'n 5'en plus bagage in gewone taxi ging niet. SUV was nodig. Robert was goedkoper en vroeg 76 dollar enkele reis vanaf Newark Int.. Diner: Pomodoro, 229 Columbus Ave (71st. street); zeer goed en redelijk geprijsd. Niet doen: Brooklyn diner (simpel en erg duur vanwege verplicht % fooi op de rekening). Attracties voor kids: staten Island ferry, the beast rocket boat (pier 83), Acrombie en Fitch kleding op 199 Water street, tussen South seaport en Wall street (de A&F winkel op 5th Ave is veel te druk, zonde van de tijd). Veel groet, Pauline |
![]() |
Uw e-mail adres: XXX@hetnet.nl Geachte mevrouw, Samen met mij man, hebben wij de maand juni in het zuid-westen van de VS doorgebracht. Wij dachten dat wij wel en evaluatie formulier zouden krijgen, maar aangezien dat niet het geval is, een paar opmerkingen over deze reis. Alles was prima geregeld, dat hotels waren goed tot zeer goed. Het was alleen heel jammer dat er geen afstand vermeld was tussen de plaats van vertrek en aankomst. Met onze Tom-Tom was dat gelukkig geen probleem. Wij hadden een vertraging van 3 uur in Chicago vanwege een mankement aan het vliegtuig en daardoor kwamen wij in de donker in Denver aan. BijHertz werd ons gevraagd of wij met 2en waren en toen raadde de mevr. achter de balie ons een Nissan Quest aan. Wij zijn geen merken mensen dus prima. Het was een prima auto, maar een volledig 7 persoons type! Hij reed geweldig, zat geweldig en verbuikte geweldig bezine! Wij waren moe en wilden naar het hotel. Waren wij bij daglicht gekomen, hadden wij om een kleinere auto gevraagd, hetgeen volgens mij ook in uw offerte stond. Wat opmerkingen over de hotels: Weston Inn in Yellowstone heeft een kleine ontbijtruimte, het is net te doen. Het Airpark hotel in L.A. vonden wij het minst. De bushalte voor de deur gaat niet down-town en de ontbijtruimte is slecht. Het is in de lobby, men zat zelfs aan de p.c. tafel of op de sofa. Verder is het verkeer hopeloos, over een stukje van 20 km. hebben wij 2 uur gedaan! L.A. zelf hebben wij dan ook met een rond trip gezien. Voor het hotel opgehaald en thuisgebracht. Aan te bevelen! Het holiday Inn Visalia hotel is geweldig, maar ligt een uur rijden van de ingang van het Sequoia NP af. Dat is wel erg ver, je bent 2 uur kwijt en als je een binnendoor weggetje wilt nemen, nog meer. Verder is het jammer dat u niet de mogelijkheid heeft opgegeven dat wij onze auto in San Francisco op de dag van aankomst ergens konden inleveren. Wij hebben nu rond de 150 dollar aan parkeergeld moeten betalen, terwijl je daar de auto totaal niet nodig hebt. De cable car stopt bijna naast het prima hotel. Met een ov kaart voor 3 dagen kom je overal. Ik weet niet of u contact met de hotels hebt, maar wij hebben een Capitool reisgids Zuid West Amerika in het Best Western Cross Road Inn in Buffalo laten liggen. Wij beschouwen het als verloren, maar willen het u toch even laten weten. Ik hoop dat u dit als opbouwende opmerkingen wilt beschouwen en danken u nogmaals voor de prima georganisserde reis. Hartelijke groet, Marijke |
![]() |
From: martin [mailto:XXX@kabelfoon.nl] Dag Berlinda, De reis is prima verlopen het was een geweldige vakantie en ervaring.Sommige stukken waren te kort en ook afstanden waren soms fors. Maar wij zijn die afstanden minder gewend in Nederland. (commentaar Greatlakes-Travel: we proberen de reizen te plannen basis 200 km gemiddeld per dag, dit kan indien gewenst worden aangepast). Een minpunt. De inlever plek van de auto was in centrum van san Francisco( 25km verderop, zonder shuttlebus) terwijl ons hotel ( BW) vlakbij het vliegveld lag. Gelukkig kwam ik er op tijd achter en heb ik het kunnen veranderen en de auto kunnen inleveren bij het vliegveld. (Commentaar Greatlakes-Travel: onze excuses dit was gewoon een echte fout van onze organisatie die niet is opgemerkt door zowel onze organisatie als door u, nogmaals onze excuses). Vriendelijke groet martin |
From: Hanneke [mailto:XXX@voordeverandering.com] Dag mensen van Great Lakes Travel, o.a. Nicole, We zijn terug van 3 heerlijke weken in West Canada en bedanken jullie voor de reis zoals die was samengesteld en geregeld. Ook al was het af en toe erg toeristisch (Lake Louis en Banff b.v.) we hebben genoten van de uitgestrektheid van het land en de schoonheid/puurheid van de natuur. Vooral de B&B's vonden we prettig(st) om in te verblijven. Er is wel een belangrijke opmerking/tip van ons, zie bijlage met de toelichting: waarom het Manning Park Resort volgens ons niet meer als verblijf moet worden aangeboden! (Commentaar GreatLakes-Travel: Beste mevrouw Elich, Bedankt voor uw nuttige feedback. U heeft gelijk, er is waarschijnlijk recent iets veranderd bij Manning Park Resort en uw klacht wordt zeer serieus genomen. Dit is de afgelopen 8 jaren niet het geval geweest (we doen al 8 jaar zaken met Manning Park Resort zonder noemenswaardige klachten). Normaal wacht ik op een verklaring/reactie van de leverancier en normaal is het zo dat drie klachten, onafhankelijk van wie er gelijk heeft (De klant heeft wat mij betreft altijd gelijk, ik bedoel tov de reactie van de leverancier), automatisch leiden tot het verbreken van de relatie. Dat is ons beleid. GreatLakes-Travel staat voor kwaliteit en aangezien we uw klacht zeer serieus opnemen, verbreken wij per onmiddellijk het contact met de leverancier. Nogmaals bedankt voor uw gedetailleerde feedback en de suggestie voor een alternatief. ) Vriendelijke groet Hanneke Ingo |